Skontaktuj się ze swoim dostawcą, jeśli znajdziesz jakiś problem. Nie próbuj naprawiać HIRO samodzielnie.
• Upewnij się, że HIRO jest pusty podczas obsługi.
• Zawsze umieszczaj go na płaskiej i stabilnej powierzchni.
• Nie przekraczaj maksymalnego poziomu wody.
• Nigdy nie używaj olejków zapachowych bez wody.
• Trzymaj z dala od bezpośredniego światła słonecznego i bezpośredniego działania klimatyzatorów lub wentylatorów.
• Zawsze utrzymuj zasilacz w stanie suchym.
• Trzymaj z dala od innych urządzeń elektrycznych (TV itp.).
• Jeśli kabel jest uszkodzony, nie podłączaj ponownie urządzenia.
• Czyść HIRO optymalnie co 3 dni użytkowania, aby uniknąć pozostałości, które mogą powodować awarie.
• Zawsze opróżniaj go po przeciwnej stronie otworu wyciągu powietrza.
• Jeśli woda przypadkowo dostanie się do brumizadora przez otwór wyciągowy powietrza, natychmiast wyłącz urządzenie, zdejmij pokrywę, ostrożnie osusz i pozostaw dnem do góry przez co najmniej 72 godziny przed ponownym połączeniem.
• Jeśli nie używasz HIRO przez kilka dni, wytrzyj go i osusz ostrożnie.
• Nie przykrywaj HIRO podczas pracy.
• Jeśli HIRO wyłączy się automatycznie po długim okresie użytkowania, nawet jeśli w zbiorniku jest wystarczająca ilość wody, pozwól mu ostygnąć przez co najmniej 1 godzinę przed ponownym podłączeniem.
• Używaj tylko czystej i zimnej wody mineralnej oraz olejków do brumizadora Boles d’olor.