endokrynolog wiedząc że przyjmuję Vilpin combi zapisał mi dodatkowo concor cor 2,5.Mam nadczynność tarczycy. Przyjmuję concor cor rano , a vilpin combi 10/10 wieczorem. Zauważyłem że mam po tym zestawie niskie tętno /puls/. rano 50-52 a w ciągu dnia 55-58. Normalnie,bez tych leków miałem 65-68 Czy przy takim obniżeniu tętna mogę nadal brac te leki w takim zestawie. Czy tak niskie tętno nie stwarza jakiegoś dla mnie zagrożenia

Odpowiedzi farmaceutów

Proszę skonsultować swoje pomiary tętna z lekarzem prowadzącym. To ważne. Pozdrawiam.

2020-01-24

Awatar

mgr farm. Teresa Grzyb-Sikora

z apteki w Kłobucku

 2
Nagroda

"Niższe tętno to dłuźsze życie" Jeśli lekarz o tych lekach wie to proszę je żażywać. Pozdrawiam

2020-01-24

Awatar
 2

Witam. Należy stosować się do zaleceń lekarza. Jeżeli przy pulsie 55-58 w ciągu dnia czuje się Pani dobrze, należy uznać, że lek jest dobrze dobrany. Jeśli odczuwa Pani zmęczenie związne z tak niskim pulsem, należy skontaktować się z lekarzem. Absolutnie nie należy samodzielnie i nagle odstawiać Concoru.

2020-01-25

Awatar
 0

Wstecz