Czy globulki Oekolp forte mogły wywołać wysypkę?

od dwóch tygodni stosuje globulki oekolp 1 na tydzien tak mam zapisane. Zauważyłam straszne swedzenie nog,dzis mam dodatkowo mega wysypke(wczoraj wziełam globulkę)i tak właśnie sobie skojaczylam czy to moze byc po tym leku

Dotyczy ulotki Oekolp forte

Ręka podaje torbę z lekami

Zobacz, która apteka w Twoim mieście ma lek Oekolp forte.
Sprawdzaj dostępność leków w ponad 10 800 aptek w całej Polsce!


Odpowiedzi farmaceutów

Witam , jak podaje producent w ChPL : " Należy przerwać stosowanie leku Oekolp forte i niezwłocznie zwrócić się do lekarza, jeśli podczas stosowania HTZ wystąpi którykolwiek z wymienionych stanów: • którekolwiek ze schorzeń podanych w punkcie „Kiedy nie stosować leku Oekolp forte” • zażółcenie skóry i twardówek oczu (żółtaczka), które może być objawem choroby wątroby • opuchnięcie twarzy, języka i (lub) gardła i (lub) trudności w przełykaniu lub pokrzywka, wraz z trudnościami w oddychaniu, które sugerują obrzęk naczynioruchowy • znaczący wzrost ciśnienia krwi (który może objawiać się w postaci bólu głowy, zmęczenia, zawrotów głowy) • bóle głowy o charakterze migrenowym występujące po raz pierwszy • ciąża • wystąpienie objawów świadczących o powstaniu zakrzepów krwi, takich jak: - bolesny obrzęk i zaczerwienienie nóg - nagły ból w klatce piersiowej - problemy z oddychaniem. "

2022-11-18

Awatar

Kłobuck, 11 LISTOPADA 44

34 317 36 57

Niebawem zamykamy (09:00 - 18:00)

 0

NagrodaNagrodaNagrodaNagroda

Wstecz

Wczytywanie