Na ulotce Cynarizynum + Dimenhydrinate pisze żeby uważać z tym lekiem u osób z parkinsonem. o jakie niebezpieczeństwo tu chodzi, na co konkretnie trzeba uważać?


Odpowiedzi farmaceutów

Nie nalęży tych leków przyjmować razem,tylko z dużym odstępem czasowym/.Może dojść do obniżenia progu drgawkowego i zwiększonego trzęsienia kończyn

2021-12-07

Awatar

farmaceutka z Krakowa

z apteki w Krakowie

 1

Proszę skonsultować się z lekarzem

2021-12-07

Awatar

Farmaceuta z apteki w Białymstoku

z apteki w Białystoku

 1

Łączenie tego leku z lekami na ch. Parkinsona może doprowadzić do zespołu antycholinergicznego który może być zagrożeniem życia i zdrowia. Zależy które leki na Parkinsona są stosowane przez tą osobę, wskazane jako potencjalnie zagrażające są te zawierające biperyden i benzatropine min lek AKINETON. Proszę skonsultować się z lekarzem. Pozdrawiam

2021-12-07

Awatar

mgr farm. Łukasz Piela

z apteki w Gorlicach

 1
Nagroda

Wstecz