Zapytaj farmaceutę

Wyślij pytanie

Pytania do farmaceutów


Euthyrox88

Specjaliści udzielili 1 odpowiedzi

Najnowsza odpowiedź

Dzień dobry, apteki w Polsce, które zadeklarowały posiadanie Euthyrox N 88 mcg 0,088 mg | 50 tabl. znajdują się pod tym linkiem:... Pokaż całą odpowiedź

Alprazolam

Specjaliści udzielili 1 odpowiedzi

Najnowsza odpowiedź

Dzień dobry, Bardzo proszę o doprecyzowanie Państwa zapytania. Proszę podać dokładną nazwę leku wraz z dawką, postacią i opakowaniem. Pozdrawiam.

Mam pytanie o równocześne stosowanie leków Trioxal i Nuvaring - wg wyszukiwarki wchodzą ze sobą w interakcje prowadzące do zwiększenia stężenia etonogestrelu we krwi. Jednak czy stosowanie Trioxalu osłabia działanie antykoncepcji i konieczne jest stosowanie prezerwatyw?

Specjaliści udzielili 2 odpowiedzi

Najlepiej oceniana odpowiedź

W tym przypadku dochodzi do wzrostu poziomu hormonów, czyli Trioxal wzmancia działanie antykoncepcji. Mogą się przez to nasilić dz... Pokaż całą odpowiedź

Witam, stosuję następujące leki w ramach kuracji PEP (jeszcze przez 2,5 tygodnia): RITONAVIR MYLAN; DARUNAVIR MYLAN; EMTRICITABINE/TENOFOVIR DISOPROXIL MYLAN. W dniu dzisiejszym proktolog przepisał mi z uwagi na dolegliwości lek w maści do stosowania przez 6 tygodni: BEDICORT G oraz jedno opakowanie: CYCLO 3 FORT. W porównywarce interakcji pojawiła się dość mocna informacja o interakcji między lekiem: EMTRICITABINE/TENOFOVIR DISOPROXIL MYLAN a lekiem: BEDICORT G. Czy mogę stosować powyższe?

Specjaliści udzielili 4 odpowiedzi

Najnowsza odpowiedź

Obecnie nie zalecałbym stosować Bedicortu. Porszę kupić jakąś typową maść/krem p-hemoroidom, np Procto-hemolan. Po zakończeniu ter... Pokaż całą odpowiedź

wczoraj lekarz ortopeda wstrzyknąl mi w kolano /długoleczone bez powodzenia/ diprophos 6,43+ 2,63 czy ,możliwe jest żeby dzisiaj rano wzrosło mi ciśnienie krwi 156/74/95. jestem niskociśnieniowcem,miałam kilka razy problemy z takim przypadkiem ,nawet migotanie przedsionków. Czeka mnie jeszcze jedno wstrzyknięcie za 7 dni/25.o2 boję się że to się powtórzy.proszę o odpowiedż

Dotyczy ulotki Diprophos

Specjaliści udzielili 2 odpowiedzi

Najlepiej oceniana odpowiedź

tak, nadciśnienie może wystąpiś po podaniu tego leuk. Kolejnym razem należy zgłosić lekarzowi podającemu tą sytuację, być może zmniejszy dawkę leku

Wczytywanie

Wczytywanie