Zapytaj farmaceutę

Wyślij pytanie

Pytania do farmaceutów


Taflotan dostepnosc

Specjaliści udzielili 1 odpowiedzi

Najnowsza odpowiedź

Witam, proszę skorzystać z przeglądarki na www.ktomalek.pl i wybrać swoją lokalizację i okoliczne apteki. Przypomnę że wysyłka lek... Pokaż całą odpowiedź

Eutyrox 112

Specjaliści udzielili 1 odpowiedzi

Najnowsza odpowiedź

Wkrótce ma być ponownie dostępny .

Mam pytanie da radę dostać nowa receptę albo sprawdzić kod bo mam 5 cyfrowy i nie pasuje do mojej recepty a jest dużo kombinacji dzwoniłam do ginekolog i podała mi taki sam 50646 a nie wiem gdzie mogę sama popróbować żeby wykupić receptę . Chyba że muszę kupić tam gdzie chodzę do ginekologa a nie w swojej wsi

Specjaliści udzielili 3 odpowiedzi

Najnowsza odpowiedź

Kod dostępu recepty jest 4-cyfrowy , proszę uzgodnić z lekarzem . Żeby farmaceuta mógł sprawdzić poprawność wystawionej recepty - ... Pokaż całą odpowiedź

Brałem 7 saszetek monuralu 3g. Od wczoraj zacząłem się gorzej czuć. Zastanawiam się, czy to od antybiotyku zaczęła mnie piec skóra szyi i barków. To jest nie do zniesienia. Czuje sie rozbity. Na skórze niby nie ma plam, ale piecze mnie i pali (może to mięśnie). Jak szybciej pozbyć sie stężenia tego antybiotyku z organizmu?

Specjaliści udzielili 2 odpowiedzi

Najlepiej oceniana odpowiedź

Dzień dobry. Nie ma takiego sposobu. Można zażyć leki przeciwalergiczne, aby zniwelować świąd i pieczenie.

Dzień dobry lekarz stwierdził iż mam alergie (drapanie w gardle uczucie piasku w gardle ból uszu) przepisał mi clatre ale okazało się iż jest interakcja między raenom 5mg a clatra. Czy w miejsce tego mogę brać alleric wapno plus?

Specjaliści udzielili 2 odpowiedzi

Najlepiej oceniana odpowiedź

Dzień dobry,nie sądzę by a;;eric wapno tutaj pomogło. Najlepiej zapytać się lekarza o przepisanie innego leku. Nie wszystkie leki ... Pokaż całą odpowiedź

Grzebień na wszy

Specjaliści udzielili 3 odpowiedzi

Najnowsza odpowiedź

jest w niektórych preparatach, np. w sora forte.

Czy to możliwe, że przez antybiotyk (monural, siódmy dzień) boli mnie skóra szyi po prawej stronie? Od wczoraj nie przeszło. W dodatku skóra jakby piecze. Po wypiciu antybiotyku zacząłem pić wode, a potem wapno. Szkoda, że przez takie dziwne niepokojące objawy musze przerywać leczenie. Wcześniej w grudniu działo sie podobnie, ale brałem wtedy 20 dni zinnat, odstawiłem dzień później i sam nie wiem co o tym sądzić.

Specjaliści udzielili 2 odpowiedzi

Najlepiej oceniana odpowiedź

Dzień dobry. Opisane objawy mogą wskazywać na alergie na wymienione antybiotyki. Prosze skontaktować sie z lekarzem, który zlecił ... Pokaż całą odpowiedź

Posiadacie w sprzedaży fastjekt

Specjaliści udzielili 1 odpowiedzi

Najnowsza odpowiedź

Witam. Fastjekt zawiera w skladzie epinefrynę, czyli zamienną nazwę dla syntetycznej adrenaliny (wprowadzona w USA celem odróżnien... Pokaż całą odpowiedź

Wczytywanie

Wczytywanie