Awatar

mgr farm Michał Dybka

 795  1771

Farmaceuta z apteki w Bogatyni


Czy chcesz wysłać pytanie do apteki,
w której pracuje ten farmacueta?


Opis

Ten farmaceuta nie dodał jeszcze żadnych informacji o sobie.

To Twój profil? Zaloguj się na konto i napisz o sobie kilka zdań, aby pacjenci mogli cię lepiej poznać.


Odpowiedzi na pytania pacjentów

Czy biorąc lek Biseptol można trenować?

Dzień dobry, czy biorąc lek Biseptol można trenować? Gdyż myślałem, że jest to antybiotyk i z tego co Mi wiadomo słyszałem, aby przy antybiotyku nie. Lecz przy leku Biseptol? :) Pozdrawiam.

Mężczyzna, 22 lata

Trenowanie w trakcie infekcji wydłuża czas rekonwalescencji. Ponad to trening jest nieefektywny.

 0

Zobacz wszystkie odpowiedzi

Czy przy lekach Isoptin i Escitalopram można stosować Aviomarin?

Dzień dobry, mam arytmię komorową biorę lek isoptin i do tego escitalopram. Wybieram się w dość długa podróż siedząc z tyłu w samochodzie a mam lokomocyjna chorobę. Czy przy tych lekach można zażyć aviomarin?

Kobieta, 39 lat

Niestety nie.

 1

Zobacz wszystkie odpowiedzi

Jakie interakcje zachodzą między Escitalopram Actavis, Tritace, Milurit?

jaka jest interakcja między ESCITALOPRAM ACTAVIS, TRITACE, MILURIT? można to razem brać?

Mężczyzna, 40 lat

W tym zestawieniu istnieje interakcja pomiędzy Ramiprilem (Tritace) i Allopurinolem (Milurit). Interakcja ta może narazić Pana na ryzyko infekcji. Jeżeli jeden i ten sam lekarz przepisał Panu Tritace i Allopurinol - prawdopodobnie korzyści z przyjmowania tych leków przewyższają ryzyko. W przeciwnym wypadku proszę skontaktować się z jednym z lekarzy w celu korekty farmakoterapii. Oba powyższe leki nie wykazują interakcji z escitalopramem.

 1

Zobacz wszystkie odpowiedzi

Gdzie w Wałbrzychu dostępny jest Lokren 20 lub zamiennik?

Wałbrzych poszukuję zamiennika lokren. Ciężko jest mi poruszać się w tej aplikacji

Dotyczy ulotki Lokren 20

Kobieta, 61 lat

https://ktomalek.pl/

 0

Zobacz wszystkie odpowiedzi

Co na świąd i zaczerwienienie pochwy?

Co na świąd i zaczerwienienie pochwy?

Kobieta, 23 lata

Objawy, które Pani opisała wskazują na zakażenie. Najczęstszą przyczyną są zakażenia grzybicze, ale zdalnie ciężko to stwierdzić zdalnie... Proponuję zacząć od najłagodniejszego rozwiązania łagodzącego świąd - żelu intymnego o niskim pH i w najbliższym możliwym terminie udać się do lekarza w celu ustalenia charakteru infekcji w celu doboru odpowiedniej terapii.

 0

Zobacz wszystkie odpowiedzi