AwatarPrzyjaciel Pacjenta 2019

mgr farm. Antoni Stolorz

 1300  1657

Farmaceuta z apteki w Bieruniu


Czy chcesz wysłać pytanie do apteki,
w której pracuje ten farmacueta?


Opis

Jestem niepoprawnym optymistą. Moje hobby to podróże. Lubię poznawać nowych ludzi. Praca sprawia mi radość i ma sens wtedy kiedy pomagam innym.


Nagrody farmaceuty

Przyjaciel Pacjenta 2019

Przyjaciel Pacjenta 2019

 

Odpowiedzi na pytania pacjentów

Lek na zatkane ucho

Mężczyzna, 43 lata

na zatkane ucho wizyta u laryngologa. A normalnie to można sobie kupić dowolny preparat z oliwą z oliwek w składzie i próbować w domu, ale to raczej profilaktyka żeby się nie zatkało jeżeli jest już taki duży czop to tylko laryngolog. Pozdrawiam

 0

Zobacz wszystkie odpowiedzi

Witam, helicid i proliver biore rano do śniadania, w trakcie posiłku, ale do śniadania piję również kawe, czy to prawda że proliveru nie można łączyć z kofeiną? Jeśli tak to dlaczego?

Dotyczy ulotki Proliver

Kobieta, 67 lat

witam lek helicid bierzemy na czczo, dopiero potem jemy śniadanie. Natomiast proliver nie jest lekiem tylko suplementem nie spotkałem się z interakcjami tego preparatu. suplementy z reguły są gorzej przebadane niż leki. Genearlnie leków nie należy popijać kawą, najlepiej wodą. Pozdrawiam

 0

Zobacz wszystkie odpowiedzi

Czy w PL oprócz bromergonu, norprolacu i dostinexu są jakieś skuteczniejsze leki na obniżenie podwyższonej prolaktyny o jak najmniejszej ilości działań ubocznych i przeciwskazań? A jeśli są takie w UE to jakie warto sprowadzić na import docelowy?

Mężczyzna, 45 lat

Spośród wymienionych najmniej działań nieporządanych posiada cabergolina czyli preparat pod nazwą handlową dostinex niestety nie ma lepszego leku. Znalazłem jeszcze podaję nazwy chemiczne lizuryd oraz terguryd ten ostatni w Japonii wystepuje pod nazwą Teluron są to pochodne kwasu lizerginowego i w mojej opini dużo bardziej toksyczne niż Dostinex. Pozdrawiam

 1

Zobacz wszystkie odpowiedzi

Od jakiegoś czasu mój partner leczy się na schizofrenie. Od początku lipca co dwa tygodnie otrzymuje iniekcje lekiem Zypadhera 300, od końca lipca bierze Solian, którego dawka stopniowo była zwiększana. W ubiegłym tygodniu poranna dawka wynosiła 200, popołudniowa wzrosla do 400. Dzisiaj odbyła się kolejna iniekcja, partner bardzo słaby, ledwo wrócił do domu. Od kilku godzin podobno ma objawy przypominające wstrząs anafilaktyczny. Czy to możliwe, by dopiero teraz do niego doszło, jeśli ma uczulenie na któryś z wymienionych leków? Czy to z powodu interakcji obu leków ze sobą, z powodu zwiększenia? Jak teraz postąpić, podać cos antyhistaminowego? A jutro zwyczajowo Solian? Pozdrawiam

Dotyczy ulotki Solian

Mężczyzna, 34 lata

witam objawy są bardzo niepokojące i zalecam kontakt z lekarzem. podaję link do strony charakterystyki produktu i w punkcie 4.2 jest sposób podania domięsniowy i jest tam opisana szczegółowo procedura podania domięsniowego tego leku i mam pytanie czy ta procedura została zachowana gdzyż istnieje ryzyko przedawkowania leku. Podaję link: http://leki.urpl.gov.pl/files/43_Zypadhera_prosz_i_rozp_do_sporz_zaw_do_wstrzyk_przed_uwaln_300mg.pdf proszę przeczytać i skontaktować się z lekarzem pozdrawiam

 0

Zobacz wszystkie odpowiedzi
Wczytywanie