Zarezerwowałam lek przez tę stronę. Otrzymałam kod. Dodatkowo napisane było, aby na wszelki wypadek zadzwonić do apteki i spytać o dostępność. Zadzwoniłam. Potwierdzono, że lek jest. Po przyjeździe do apteki nie było ani leku ani rzekomo mojej rezerwacji. Drogi lek dla mamy, przeciwudarowy, jutro musi wziąć. Co takiego należy jeszcze wykonać, aby go kupić??


Odpowiedzi farmaceutów

Dzień dobry, proszę przesłać to zapytanie na adres pomoc@ktomalek.pl wraz z numerem rezerwacji i nazwą apteki. Postaramy się pomóc i sprawdzimy, gdzie pojawił się błąd.

2020-03-26

Awatar

 1

Może lek był zarezerwowany dla kogos innego i farmaceuta odzrucił rezerwację? Prosze sprawdzic na stronie Kto ma lek i zadzwonic do apteki- tam sa podane nr telefonów i zarezerwoac telefonicznie.

2020-03-26

Awatar

Farmaceuta

z apteki w Warszawie

 0


Wstecz

Wczytywanie