Dzień dobry Bardzo proszę o informacje dlaczego wydajecie Panie inny preparat niż został zarezerwowany. W dniu dzisiejszym mąż odbierał dla mnie preparat który zarezerwowała Plomb-R a otrzymał Plastidentin. O zamianie preparatu nie został poinformowany jak robisz na portalu kto ma lek widnieje u Państwa w systemie pod inna karta ! Bardzo proszę o wyjaśnienia


Odpowiedzi farmaceutów

Bardzo proszę zadzwonić bezpośrednio do apteki w której był realizowany zakup. Pytanie które Pani zadała jest widoczne we wszystkich aptekach w rejonie

2020-04-10

Awatar

magister farmacji Mikołaj Front

z apteki w Niepołomicach

 0

Myślę, że lepiej będzie zadzwonić do apteki, która wydała Pani preparat nieprawidłowo (na pewno jest numer telefonu na paragonie) zamiast zadawać swoje pytanie wszystkim aptekom w okolicy.

2020-04-10

Awatar

Farmaceuta

z apteki w Tarnowie

 0


Wstecz

Wczytywanie