Dobry wieczór, rezerwuję lekarstwo,, trwa weryfikacja przez farmaceutę a później dostaję podziękowania za odbiór zamówionych lekarstw. Może prościej jest odpisać, że lek jest niedostępny. Na cztery zamówienia, trzy są z podziękowanie za odbiór a jedno z informacją, że lek jest niedostępny. Proszę o wyjaśnienie o co chodzi w tej aplikacji. Pozdrawiam


Odpowiedzi farmaceutów

Dzień dobry,z naszej strony może być błąd przy obsługiwaniu zapytania, co jest możliwe jeśli farmaceuta źle "zlikwiduje" rezerwację.Wtedy Pan dostaje podziękowania.Przy poprawnie obsłużonej, powinna być informacja o braku dostępności

2019-10-29

Awatar

Farmaceuta z apteki w Warszawa

z apteki w Warszawie

 0

proszę się kontaktować z aplikacją ktomalek

2019-10-29

Awatar

Farmaceuta z apteki w Warszawa

z apteki w Warszawie

 0

Pytanie, o co chodzi w tej aplikacji, raczej nie powinno byc skierowane do farmaceuty, a do obslugi aplikacji ;) My, farmaceuci, potwierdzamy tylko rezerwacje lub ją odrzucamy, nie mamy mozliwosci podziekowania za odbior. Zwyczajnie nie ma na to czasu w aptekach, by kazdemu pacjentowi dziekowac za odbior. Robimy to przy okienku, wydając leki i na tym nasza rola sie konczy :) Podziekowania wysylaja sie zapewne automatycznie po faktycznym odbiorze leku w aptece bądź podczas usuwania rezerwacji przez system w przypadku, gdy rezerwacja mija, bo przekroczony jest czas na odbior. Ale to pytanie nalezaloby zadac administratorom ktomalek.pl :)

2019-10-29

Awatar

Farmaceuta

z apteki w Warszawie

 0


Wstecz

Wczytywanie